- Szervezetek alapadatai, ügyfélfogadási, pénztári-nyitvatartási adatok kezelése.

- A különböző dokumentumok (fogyasztási igény bejelentése, kialakítási terv, műszaki ellenőrzés, munkavégzések, üzemzavar vagy egyéb bejelentések) szervezetenként külön-külön meghatározható ügyviteli átfutási időinek maximált adatai, melyeket a szolgáltatási kötelezettségek támogatásánál, ellenőrzésénél használ a rendszer.

- Ügyviteli folyamatok kezelése, mely leírja, hogy egy szervezet a munkafolyamat adott lépésében kitől milyen dokumentumot várhat, mi az ezzel kapcsolatos tevékenysége, hova kell továbbítania azokat.


- A felhasználói igények szerint a természetes, valamint a jogi személyeknek megfelelően leszabható adatkörrel definiált ügyfelek kezelése az ügyfél megbízhatósági adataival. Ezek alapján a rendszer a kívánt ügyfélszolgálati folyamatokban az ügyintézés során automatikus figyelmeztetést ad, letilt szolgáltatásokat. Ügyfél-zárolás lehetősége, ha az egyed nincs élő dokumentumokon, zárolt ügyfél esetén a további beválasztási lehetőség megakadályozása. Jogi személyeknél az adószám formális és egyszeri előfordulásának ellenőrzése annak biztosításával, hogy a nagyobb fogyasztókat (pl. MÁV stb.) speciális jogosultsággal többször is fel lehessen venni.

- Címadatok a különböző címtípusok, tetszőleges számú cím felvételi lehetőségével (állandó lakcím, székhely, levelezési cím, postafiók, több telephely). Településtől az utcanéven, házszámon át az ajtó-törésig teljes részletességű - adatelemekre szétbontott - cím kezelés a közterületi adatok alapján ellenőrizve.

- Keresések végrehajtása pontos és közelítő módon, valamint ékezet, írásjel és egyéb problémák kiküszöbölésére szolgáló beépített funkcióval a név és a cím meghatározásánál stb.


Szerződések kézi adatbevitellel történő kialakítása, vagy az ügyviteli folyamat szerint automatikus generálás (pl. mérőszerelési munkalap alapján), a szerződéses feltételek adatkezelése, a nyilvántartott és változtatható típusszövegek beválasztási lehetőségével.

- Lízing típusú szerződések kezelése, ezek alapján előlegszámla, részletfizetési számlák generálása, csekknyomtatás, maradványérték-számítás.

- A fogyasztásból és egyéb szolgáltatásokból eredő ügyféllel szembeni számlázott követelések és ezek kiegyenlítésének időrendben kezelt adatai. Előleg- és részletfizetések, fizetési halasztások, jóváírások, tartozások kezelése, sztornózási lehetőségek.


- Több keresési lehetőség biztosítása természetes és jogi személyeknél egyaránt a pontos névre (névrészletre), pontos utcanévre (utcanév részletre), a mérő gyártási számára, jogizár-számra, a fogyasztási hely azonosítójára a keresési problémákat kiküszöbölő funkció meghívásával. Jogi személyeknél a hivatalos cégbejegyzésnek megfelelő nevek és a fogyasztási helyen lévő ismert nevek kezelése (pl. FUSION SZOLGÁLTATÓ KFT. = MC DONALDS stb.) csoportos fogyasztási helyek szabványosított gyűjtő neveinek (WEST-END CITY CENTER, DUNA PLAZA stb.) kezelése és mindezekre a keresési lehetőség biztosítása.

- Egy cím - több fogyasztási hely, egy fogyasztási hely - több mérő lehetősége, főmérővel és almérőkkel, kerülő vezetékekkel, mérőhöz rendelt és telepi nyomásszabályzókkal, mindezek típus, teljesítmény, elhelyezési, kötésadatainak, továbbá műszaki berendezésenként több jogi zár adatának nyilvántartása, fogyasztó készülékek adatainak kezelése, mérőkészülékek hitelesítése, ellenőrzése és mindezek munkalap oldalról automatikus karbantartása.

- Fogyasztás jellegének, díjszámítás alapjának (mérő alapján, átalánydíjas, teljesítménydíjas) ipari fogyasztóknak kiemelt kezelése, fogyasztási adatok időrendi nyilvántartása.

Vissza az IRKA főoldalra
<- vissza az IRKA főoldalra - [ 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 oldal ]